مرد پلید 2 زن تهرانی را بی هوش کرد! وقتی چشم بازکردم همه چیز را باخته بودم+عکس


پسر جوان با اعتماد سازی سوژه‌های زن در اینستاگرام به شیوه آبمیوه مسوم آنها را بیهوش می‌‎کرد تا دسیسه شوم خود را اجرایی کند..

خرداد ماه سال جاری زن جوانی با حضور در اداره پلیس از ماجرای به سرقت رفتن خودرویش از سوی پسر جوانی که رضا نام داشت خبر داد.
دختر جوان به ماموران گفت: چند ماه قبل از سرقت خودرویم با پسر جوانی به نام رضا در شبکه مجازی اینستاگرام آشنا شدم و پس از مدتی دوستی اینترنتی با توجه به اعتمادی که به پسر جوان داشتم قرار شد تا همدیگر را ملاقات کنیم
وی افزود: پس چند بار قرار ملاقات به پسر جوان اعتماد کردم تا اینکه آخرین بار وقتی همدیگر را ملاقات کردیم، رضا یک نوشیدنی به من داد که بعد از آن دیگر هیچ چیز به یاد ندارم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم پسر جوان خودرویم را به سرقت برده و رنگی بودن انگشتم نشان از برداشتن اثر انگشتم داشت که نمی‌دانم چه نقشه‌ای در ذهن دارد
بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و کارآگاهان با توجه به اطلاعاتی که از دختر جوان به دست آوردند خیلی زود موفق به شناسایی رضا شدند
کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با اقدامات فنی و پلیسی توانستند مخفیگاه رضا را در یکی از شهرهای مازندران به دست آوردند و اواخر بهمن ماه سال جاری در عملیاتی غافلگیرانه پسر جوان در مخفیگاهش دستگیر شد
رضا پس از دستگیری به سرقت مشابه دیگری که به شیوه بیهوش کردن طعمه‌اش دست به دزدی خودرو دختر جوان زده بود اعتراف کرد
ماموران در بازجویی‌ها پی بردند که رضا بعد از بیهوش کردن زنان از آنها اثر انگشت گرفته و با مدارک و قولنامه جعلی اقدام به نام کردن خودرو کرده است